6 de juliol del 2017

Migdiada amb tu

Enllesteixo l’ultima esbandida i vinc a estirar-me al teu costat.
Fa una estoneta que dorms  però t’arrauleixes acollida pel meu cos i respirem juntes la tarda suau que comença. I ensumo les restes del protector solar i t’acarono la pell, aspre, escalfada pel sol del matí de platja. Ens deixes el llit ple de sorra aquests dies que vens a fer la migdiada amb nosaltres.
Em bressola el soroll dels ventilador de sostre i m’endormisco poc a poc deixant-me endur per aquesta llum blanca de migdia mediterrani. M’acompanya el so sord de les pàgines d’un diari, que es llegeix sencer, sense presses a l’altre banda del llit.
M’agraden aquests dies de matins aventurers i de tardes lentes, de temps mesurat a talls síndria.
M’agrada l’estiu.
estiu copia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada